Termeni și Condiții

Termeni și condiții

Introducere

Vă rugăm să citiți cu atenție “Termeni și Condiții” din acest document, deoarece folosirea acestui site necesită acceptarea de către dumneavoastră a termenilor și condițiilor prezentate aici.

Site-ul www.deliro.ro este proprietatea lui S.C. Promptdeli SRL cu sediul social in Aleea Codrii Neamțului 3h, sector 3, București, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr.: J40/4093/2018, Cod Unic de Inregistrare (CUI): 39083729 și va fi denumit pe parcursul acestui document: DELIRO

Persoanele fizice sau juridice care comandă si achiziționează produse prin intermediul site-ului www.deliro.ro vor fi numite in acest document “Termeni si conditii”: CLIENT.

Prezentul document este un contract numit “Termeni si condiții” și descrie condițiile generale de vânzare online de bunuri si servicii între DELIRO si CLIENT, precum și drepturile și obligațiile acestora.

S.C. Promptdeli SRL/DELIRO iși rezervă dreptul de a modifica acest contract. Continuarea

folosirii site-ului se consideră acceptul “Termeni și Condii” în versiunea actuală.

Crearea contului de client

Pentru efectuarea de cumpărături pe site-ului www.deliro.ro, CLIENTul poate să dețină un cont de client, dar nu este necesar crearea unui cont pentru a efectua o comandă. Crearea unui cont simplifică procesul de comandă și este recomandat. Pentru a-și putea crea contul, CLIENTul trebuie să adauge adresa de e-mail și o parolă. Aceste 2 elemente sunt confidențiale. Parola NU va fi folosită pentru efectuarea de plăți online. Parola va fi folosită doar în vederea efectuării comenzilor online sau accesarea propriului profil.

Pentru crearea contului vor fi cerute și alte informații cu caracter personal, dar obligatorii: nume, prenume, titlu, sexul, data de naștere, minim un număr de telefon, adresele de livrare si de facturare (dacă este cazul).

CLIENTul este o persoană fizica cu vârsta de peste 18 ani, sau o persoană juridică, care este în posesia tuturor drepturilor legale să valideze o comandă. Selectând iconul “plata comenzii” CLIENTul confirmă si garantează că este în deplinătatea drepturilor legale să accepte termenii si condițiile.

Este obligația CLIENTului să furnizeze informații corecte în profilul de CLIENT și să țină profilul de CLIENT actualizat.

Acuratețea informațiilor este necesară în gestionarea comenzilor și a relației comerciale dintre DELIRO și CLIENT. DELIRO nu poate fi tras la răspundere pentru informațiile introduse greșit în profilul personal sau în câmpul de livrare de către CLIENT. În acest caz taxele de transport efectuate pentru re-expedierea comenzii vor reveni în sarcina CLIENTului.

Dezactivarea contului

CLIENTul care dorește dezactivarea contului său, va transmite o înștiințare către DELIRO prin e-mail la: [email protected] sau telefonic la: +40.786.33.54.76. DELIRO se obligă să dezactiveze contul în maxim 3 zile lucrătoare de la primirea cererii.

În cazul nerespectării de către CLIENT a “Termeni si Condiții”, DELIRO își rezervă dreptul de a dezactiva contul CLIENTului unilateral, fără nicio despăgubire si fără acordarea unui preaviz. CLIENTul va fi informat despre dezactivarea contului prin e-mail la adresa din profil. Contul va fi dezactivat fără niciun preaviz în caz de fraudă.

Produse pe site

DELIRO prezintă pe site produse împreună cu o descriere a acestora, permițând CLIENTului să ia la cunoștință informațiile necesare înainte de a finaliza o comandă.

DELIRO nu își asumă răspunderea pentru eventualele greșeli cu privire la produse sau informații, cele din urmă provenind de la furnizorii produselor.

Pentru lansarea unei comenzi, CLIENTul confirmă că a luat la cunoștință și acceptă toate informațiile afișate pe site aferente produselor comandate (ingrediente, compoziție, valori nutriționale, greutatea, prețul, alte informații specifice produsului, termenul de valabilitate, limitări de cantități, etc…).

Atât sortimentul cât și produsele pot fi schimbate fără preaviz, atât de către furnizori cât și de compania DELIRO. Deasemenea pot fi schimbate și caracteristicile tehnice sau compoziția produselor. Avem obligația să obținem toate informațiile necesare a fiecărui produs de pe site-ul www.deliro.ro și să menținem datele produselor cât mai corecte, însa nu putem garanta integritatea sau actualitatea informațiilor.

Prețul produselor

Prețurile produselor afișate pe www.deliro.ro sunt valabile atâta timp cât sunt vizibile pe site și sunt în limita stocului disponibil. Prețurile produselor și serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in RON si conțin TVA.

În cazul unor erori de preț sau de caracteristici ale produsului DELIRO își rezervă dreptul de a anula livrarea produsului sau produselor respective. În acest caz CLIENTul va fi contactat și informat imediat.

Adăugarea în coș a produselor nu garantează validarea automată a comenzii, existând posibilitatea ca între momentul începerii comenzii și validarea acesteia, ca produsul sau chiar mai multe produse să devină deja indisponibile.

DELIRO va anunța CLIENTul în cazul în care produsul, cu toate că a putut fi comandat și achiziționat pe site, nu este disponibil pentru livrare și va rambursa suma deja plătită pentru acest produs.

Efectuarea unei comenzi

Pentru efectuarea unei comenzi, CLIENTul trebuie să urmeze pașii de pe site în ordinea indicată. Pentru validarea comenzii, CLIENTul va avea la dispoziție un recapitulativ al informațiilor legate de comandă, iar prin apăsarea butonului “ACCEPT”, CLIENTul validează comanda. Nevalidarea comenzii prin apăsarea butonului “ACCEPT” are ca urmare ștergerea coșului de produse după ieșirea de pe site iar comanda nu va fi livrată. După validarea comenzii de către CLIENT, DELIRO va confirma înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către CLIENT, împreună cu un sumar al comenzii. Doar simplul fapt de a adăuga produse în coș nu înseamnă validarea comenzii.

Confirmarea de primire a comenzii nu garantează și livrarea tuturor produselor comandate. În cazul in care anumite produse din comanda devin indisponibile în ziua livrarii, DELIRO îsi rezervă dreptul de a rambursa sau a înlocui produsul indisponibil, după înștiințarea și validarea împreună cu clientul.

În cazul în care există probleme cu plata comenzii sau în cazul existenței unui litigiu cu clientul respectiv, DELIRO paote anula comada. În cazul în care există posibilitatea lipsei din stoc a unuia sau mai multor produse din respectiva comanda DELIRO va informa CLIENTul cât se poate de repede.

Taxa de transport

Nu există o limită valorică sau cantitativă de comandă. Taxa de transport este calculată numai în funcție de valoarea produselor comandate:

  • livrarea este GRATUITĂ pentru orice comandă care depășește valoarea de 100,00RON
  • pentru comenzi între 50,00RON și 99,99RON se va percepe o taxă de livrare de 15RON;
  • pentru comenzi mai mici de 50,00RON se va percepe o taxă de livrare de 20,00RON;

Plata comenzii

Plata produselor și eventual al transportului se va efectua prin card bancar sau prin ramburs.

DELIRO accepta plata prin intermediul următoarelor carduri bancare de debit sau credit: Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron.

Suma de plată pentru comanda validată va fi blocată de pe cardul valid înregistrat în momentul validării comenzii de către CLIENT. Pentru fiecare comandă în parte se va efectua o nouă tranzacție electronică. Datele cardurilor bancare NU se stochează în profilul CLIENTului. Tranzacțiile sunt efectuate prin partenerul Mobilpay.

Suma plătită de CLIENT pentru comanda în curs va fi retrasă în momentul în care CLIENTul finalizează comanda și acceptă plata prin card. În cazul unei diferențe între bonul/factura final(ă) și suma retrasă, diferența de sumă în favoarea CLIENTului va fi restituită CLIENTului în maximum 5 zile lucrătoare. DELIRO și partenerul său Mobilpay nu îsi asumă răspunderea pentru termenul în care partenerul financiar al CLIENTului urmează să vireze la rândul lui suma în contul CLIENTului.

În cazul în care CLIENTul alege varianta ramburs, plata se va face în momentul în care produsele sunt livrate și predate la CLIENT.

DELIRO poate anula orice comandă dacă există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată. Deasemenea DELIRO va anula orice comandă în cazul refuzului efectuării plații de către instituțiile bancare.

Plățile făcute prin partenerul Mobilpay, specializat în tranzacții online, sunt securizate și protejate. Nicio informație introdusă pentru efectuarea plații, respectiv: numele deținătorului cardului, numărul cardului, data validității cardului sau numarul de securitate al cardului, NU vor fi stocate pe serverele DELIRO și tranzacțiile financiare prin carduri sunt exclusiv în responsabilitatea partenerului Mobilpay.

Livrarea

Livrarea produselor este asigurată în București și în următoarele localități din județul Ilfov: Cernica, Chitila, Otopeni, Pantelimon, Pipera și Voluntari.

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată de către CLIENT în procesul efectuării comenzii.

Livrarea comenzilor este asigurată de partenerul DELIRO, Tramar Impex SRL, prestator logistic denumit “CURIER”.

Data de livrare precum și intervalul orar pentru livrarea comenzilor vor fi alese în momentul validării comenzii, de către CLIENT, in funcție de disponibilitatea acestora. DELIRO și CURIERul se angajează să respecte aceste date și ore de livrare a comenzilor. În cazul în care aceste date și ore de livrare nu vor putea fi respectate, CLIENTul va fi contactat și informat prin telefon, SMS sau e-mail. În caz de intârziere a livrării produselor comandate, CLIENTul este rugat să anunțe această întarziere contactând DELIRO pentru a putea găsi o soluție în vederea livrării produselor în cel mai scurt timp.

CLIENTul este obligat să asigure recepția comenzii la adresa, data și ora stabilită. În caz contrar CLIENTul va suporta taxa de transport.

CURIERul va contacta telefonic CLIENTul în ziua livrării pentru a reconfirma livrarea, adresa și ora stabilită.

Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul CURIERului. Livrarea se consideră a fi indeplinită de către DELIRO, la momentul predării produselor comandate către CLIENT la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii, respectiv la adresa acceptată ulterior de CURIER.

Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comandă în parte și va însoți produsele livrate în cazul plații ramburs în cazul persoanelor fizice, respective factură fiscal și chitanța fiscal in cazul persoanelor juridice.

Persoanele fizice care aleg plata cu cardul vor primi aviz de expediție. Persoanele juridice care aleg plata cu cardul vor primi factura fiscală.

Verificarea vizuală, cantitativă si calitativă a produselor va fi facută numai în prezența CURIERului. CLIENTul este obligat să semneze avizul de livrare. Prin semnătură confirmă cantitatea și calitatea produselor recepționate. Orice diferență cantitativă sau abatere calitativă, trebui consemnată pe avizul de livrare, în prezența CURIERului și semnată de CLIENT. Orice problem calitativă descoperită ulterior livrării trebuie semnalată în cel mai scurt timp, în perioada de valabilitate (respectănd condițiile păstrării recomandate de producător) a produsului.

DELIRO va raspunde tuturor cererilor și reclamațiilor în maximum 3 zile lucrătoare de la primirea acestora.

Returul

La recepționarea mărfii, CLIENTul trebuie să se asigure că produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ conform descrierilor de pe site și cantitativ conform comenzii.

Dacă CLIENTului i s-a livrat alt produs decât cel comandat, acest fapt trebuie semnalat direct la recepția de către CLIENT, pentru a putea fi înlocuit cu produsul corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de DELIRO.

Informații Deliro

Pentru orice informatie sau reclamatie al magazinului virtual DELIRO, CLIENTul are la dispoziție:

Numărul de telefon accesibil în timpul programului de lucru (L-V: 07:00-18:00):

+40 (0)786.33.54.76

Adresa de email: [email protected]

Adresa depozit: DELIRO, Poet George Țârnea 74A, Pantelimon, Ilfov

Site-ul este accesibil clientilor NONSTOP.

Protecția datelor cu caracter personal

Toate datele personale vor fi protejate și nu vor putea fi accesate de nicio altă companie.

DELIRO va folosi datele personale numai pentru organizarea proprie de activități de marketing cum ar fi:

  • informarea CLIENTului în legătură cu situația contului inclusiv validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, sau livrarea produselor
  • trimiterea de informări sau alte alerte periodice, prin folosirea adresei de e-mail sau prin SMS
  • de urmărire și monitorizare a vânzarilor și comportamentul CLIENTului.

Acceptarea “Termeni și Condiții” presupune luarea la cunoștință a CLIENTului că sunt garantate drepturile prevăzute de lege: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de ștergere date, dreptul de a vă adresa justiției dacă vă sunt incălcate drepturile garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

DELIRO va păstra confidențialitatea datelor personale și nu va divulga date decât cu acordul scris al CLIENTului sau dacă va fi obligat de lege.

Legea 677/2001 vă dă dreptul de acces gratuit la datele dumneavoastră, printr-o cerere scrisă, datată și semnată, adresată DELIRO.

Reproducerea, copierea sau descărcarea elementelor de pe site-ul www.deliro.ro este strict interzisă în scopuri comerciale.Proprietate intelectuală

Forță majoră

Orice eveniment de forța majoră, definit de legislația română, reprezintă un motiv de suspendare si stingere a obligațiilor DELIRO. DELIRO nu poate fi tras la răspundere în cazuri de forță majoră.

Reclamații și litigii

“Termeni si Condiții” sunt supuși legislației din România. În cazul apariției unor litigii CLIENTul și DELIRO vor depune toate eforturile necesare pentru soluționarea pe cale amiabilă. Dacă soluționarea pe cale amiabilă nu este posibilă, disputa va fi soluționată de instanțelele de judecată de la sediul social al S.C. Promptdeli SRL.

 

 

Îți mulțumim că ai ales produse sănătoase din oferta DeliRo!

Lasă-ne adresa de e-mail si te vom anunța atunci când avem produse noi în ofertă.